Magdalena Kornacka:
Jak rozwijać tradycyjny biznes w sieci?

Współtwórczyni sieci klinik FootMedica opowiada, jak rozwijać cyfrowe produkty w wydawałoby się typowo stacjonarnym biznesie.

Magdalena Korycka jest współzałożycielką sieci klinik podologicznych FootMedica, wyspecjalizowanych w badaniach i leczeniu stóp. W naszej rozmowie opowiada, jak w wydawałoby się typowo stacjonarnym biznesie generować dochody również z działalności online. Swoją firmę zaczęła tworzyć wspólnie z siostrą po 16 latach pracy w IBM-ie, gdzie odpowiadała za region obejmujący kilkadziesiąt krajów i zarządzanie projektami IT. Zdecydowała się na założenie własnej działalności ponieważ w consultingu, nie miała możliwości czerpania tak wielkiej satysfakcji z kontaktu z klientem jak w branży medycznej. Gdzie wspólnie z siostrą ma szansę bezpośredniego wpływania zdrowie i samopoczucie konkretnych osób.

W 17. odc. podcastu opowiada, jaką rolę w rozwijaniu marki FootMedica odegrało jej doświadczenie z firmy technologicznej. Przechodząc z IT do branży medycznej, odpowiednio wcześnie zadbała o dywersyfikację usług w swoim biznesie – na te świadczone w klinikach oraz cyfrowo, co zaprocentowało w minionych miesiącach.  

W ostatnich tygodniach wiele firm, dotychczas dostarczających usługi stacjonarne w gabinetach, zastanawiało się, jak przenieść swoją ofertę do sieci. Magdalena Korycka, dzięki wcześniejszemu doświadczeniu ma ten etap już dawno za sobą. Ponad rok temu wdrożyła w swojej firmie kursy online, webinary i live’y, kierowane do wąskiej niszy fizjoterapeutów. W naszej rozmowie opowiada o tym, jak z sukcesami wykorzystuje je w swoim biznesie.

Z rozmowy dowiesz się, m.in.:
  • Jak wykorzystać live’y, aby odnieść sukces w niszy?
  • O czym warto pamiętać, tworząc kursy online dla wąskiej grupy specjalistów?
  • Co jest ważne, gdy promujesz kursy online?
  • Webinary dla niszy – co się sprawdza?
  • Jak przenieść tradycyjne usługi do sieci?
Projekty, o których rozmawiamy w podcaście:

Więcej o marce FootMedica
Więcej o marcie Propedis
Grupa dla fizjoterapeutów prowadzona przez FootMedica

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.