Magdalena Korycka jest współzałożycielką sieci klinik podologicznych FootMedica, wyspecjalizowanych w badaniach i leczeniu stóp. W naszej rozmowie opowiada, jak w wydawałoby się typowo stacjonarnym biznesie generować dochody również z działalności online. Swoją firmę zaczęła tworzyć wspólnie z siostrą po 16 latach pracy w IBM-ie, gdzie odpowiadała za region obejmujący kilkadziesiąt krajów i zarządzanie projektami IT. Zdecydowała się na założenie własnej działalności ponieważ w consultingu, nie miała możliwości czerpania tak wielkiej satysfakcji z kontaktu z klientem jak w branży medycznej. Gdzie wspólnie z siostrą ma szansę bezpośredniego wpływania zdrowie i samopoczucie konkretnych osób.
W 17. odc. podcastu opowiada, jaką rolę w rozwijaniu marki FootMedica odegrało jej doświadczenie z firmy technologicznej. Przechodząc z IT do branży medycznej, odpowiednio wcześnie zadbała o dywersyfikację usług w swoim biznesie – na te świadczone w klinikach oraz cyfrowo, co zaprocentowało w minionych miesiącach.
W ostatnich tygodniach wiele firm, dotychczas dostarczających usługi stacjonarne w gabinetach, zastanawiało się, jak przenieść swoją ofertę do sieci. Magdalena Korycka, dzięki wcześniejszemu doświadczeniu ma ten etap już dawno za sobą. Ponad rok temu wdrożyła w swojej firmie kursy online, webinary i live’y, kierowane do wąskiej niszy fizjoterapeutów. W naszej rozmowie opowiada o tym, jak z sukcesami wykorzystuje je w swoim biznesie.
Z rozmowy dowiesz się, m.in.:
- Jak wykorzystać live’y, aby odnieść sukces w niszy?
- O czym warto pamiętać, tworząc kursy online dla wąskiej grupy specjalistów?
- Co jest ważne, gdy promujesz kursy online?
- Webinary dla niszy – co się sprawdza?
- Jak przenieść tradycyjne usługi do sieci?
Projekty, o których rozmawiamy w podcaście:
Więcej o marce FootMedica
Więcej o marcie Propedis
Grupa dla fizjoterapeutów prowadzona przez FootMedica