Beata Borucka:
Jak zostałam silver influencerką?

Twórczyni społeczności seniorek Mądrych Babć na Facebooku i książki o tym samym tytule, opowiada, jak jej autorski projekt nieoczekiwanie zmienił się w biznes.

Kiedy zakładała swoją społeczność na Facebooku, nie spodziewała się, że rok później stanie się ona źródłem utrzymania dla niej i jej partnera. Ciężko uwierzyć, że internet odkryła na nowo już jako seniorka, gdy po rozstaniu z mężem, postanowiła nauczyć się korzystać z portali randkowych. Beata Borucka, znana w sieci jako Mądra Babcia, dziś prowadzi społeczność  zrzeszającą ponad siedemdziesiąt tysięcy seniorek i przełamuje wszelkie stereotypy. Samodzielnie rozkręciła miejsce w sieci, którego wcześniej szukała i nie znalazła – dedykowane jej pokoleniu i poświęcone idei „mądrego babciowania” czyli budowania pozytywnych relacji między dziadkami, a ich wnukami i dziećmi.

Wydała m.in. książkę o tym samym tytule i prowadzi własny program TV, ale dopiero się rozkręca. Chociaż sama nie dodaje swoich postów na FB, nie boi się robić LIVE’ÓW i poruszać (a częściej rozruszać) swojego pokolenia w sieci. Zapraszam do słuchania i przechwytywania niestrudzonej energii do działania od ultraprzebojowej Mądrej Babci.

Beata Borucka opowiada, m.in. o tym, jak pokonała bariery technologiczne, aby prężnie działać w sieci i o ryzyku, które podjęła, decydując się na samodzielnie promowanie i rozwijanie swojego projektu – najpierw w formie własnej społeczności, a później książki.

Z rozmowy dowiesz się:
  • Jak pomysł na społeczność może nieoczekiwanie zmienić się w biznes?
  • Czy ryzyko związane z inwestowaniem czasu i pieniędzy w społeczność online może się opłacić?
  • Jak skutecznie prowadzić działania w sieci skierowane do seniorów?
  • W jaki sposób rozwijać i promować własną społeczność?
  • Jak samodzielnie promować i wydać pierwszą książkę?
  • Jak wprowadzić książkę do księgarni, gdy działasz bez wydawnictwa?
Projekty i osoby, o których Beata Borucka opowiada w podcaście:


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.